fredag 2 mars 2012

Torsdag = STOR shopping

Igår var det dax för storshopping. Dte var tänkt att J skkulle ha gjort det när vi andra var i Finland, men av förklarliga själ händet det inte. Morfar kom och tog sig an lilla R och jag gjorde ICA osäkert. Jag har nog aldrig i hel amitt liv handlat så mycket på ICA. Jag fyllde en stoooor kundvagn till brädden och höjden. När jagkom fram till kassan frågar kassörkskan lite försynt om jag skulel vilja ha packhjälp. Och ja, det var klart att jag ville. Jag sparng ut med allt till bilen, för att sedan klampa in på ICA igen för att kompleteringsshoppa det jag glömt.

Morfar var som sagt här igår. Skönt. Han tog sihg an bröderna och jag kunde fixa med ett och annat utan att bli avbruten. Helt klart ovärdeligt. Pojkarna fick jätte fina blixten mcqueen kläder som morfar köpt i NewYork.  Herr O's kalsonger var nästan tuffast.

Påkvällen bar det av ut till civilicationen och H. Det var house of lola party och fina L var där och visade kläder. så skönt att träffa lite folk.

Sen hem igen, blåsa balonger, klippa ut fiskar till fiskdam, fixa kalaspåsar och slåinpaket. Det vaknades födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar