tisdag 13 mars 2012

Tisdag = SPA

Ja, inte för mig då. SPAt alltså. Utan för samtlia orkideer i huset De är några stycken.  Och alla ska få bada. Borde plantera om dem med. Men väntar nog med det tills de har blommat över.

Lilla R är nu dösäker på att fånga sina fötter. Ligger han dessutom naken så drar han i allt han kommer åt... Favvoriten just nu är att sitta i bilstolen på golvet och busa med BellaBläckfisk. Han snackar med allt som blänker och skrattar när man pratar med honom. Min lilla guldklimp.

Igår när her O vaknade sa han"Jag är vaken nu. Jag känner det". Det är tur att känner när han är vaken. Jag kan nog inte säga det samma.

Natten var god för alla pojkar i familjen. Själv vaknade jag var 1,5 timme hela natten. 24.00 amma, 01.40 nappen, 02.30 amma, 04.00 nappen, 05.00 amma, 06.30 amma. Underbart. Jag får helt enkelt spara min skönhetessömn tills jag är pensionär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar