fredag 23 mars 2012

Fredag = vi är på gång

Nu på morgonen har jag och herr O passat på att förbereda middagen. Kan tyckas att det är tidigt att göra det redan lkockaan 8.30 på morgonen, men jag jobbar enligt mitt mantra," förberedelse är allt!"

I eftermiddag är det dax att åka till badhuset igen. Herr O ska minisimma och lilla R ska babysimma. Innan vi åker ska vi hinna med massor med utelek. Just nu väntar vi på att temperaturen ska stiga ytteliggare lite  och sen beger vi oss ut. Jag har lovat O både ute lunch och utemellis.

I natt sov vi. Lilla R åt 21, 24, 04 och vaknade till liv vid 06.  Herr O sov hela natten i sin säng. Underbart! Jag känner mig nästan utvilad nu på morgonen. Sen om det beror på sömnen eller de två dubbla espresso som jag druckit, det vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar