torsdag 15 mars 2012

Torsdag = morgonsoffan

Nyss i soffan
Här hemma har vi varit vakna sedan 05:18 när lilla R åt. Herr O vaknade vid 05:45. Man hinner få mycket gjort när man går upp så tidigt. Pappa j tog hand om R's morgonbestyr, jag fick dusha, herr o har ätit frukost och är klädd, vi har läst två böcker, tänt en brasa, svarat på två miljoner varför-frågor och spelat spel.

Planen för dagen är ännu inte utstakad. Allt om är besämmt är at vi sk ata en promenad till postlådan och posta ett väldigt speciellt brev till en väldigt speciell person som herr O saknar. Sen måste jag ringa till placeringsassistenterna på kommunen.  Jag harnog kommit fram till, efter mycket velande ska ni veta, att både herr O och lille R ska få gå på dagis i Irsta. Nu måste jag bara ta red apå hur jag ska göra för att få in dem på samma dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar