torsdag 16 februari 2012

Torsdag = liten ljusning

Lilla R börjar sakta men säkert att må bättre. Bara 38.0 idag på morgonen. Han är fortfarande mycket trött, kräks snor och har världens roligaste konsistens på bajset. Men det går åt rätt håll. Har vi tur så kommer vi ha en "frisk" helg i helgen. Skulle nästan kännas som lyx.

Hitills idag har jag kört en tvätt och tork, vikt tvätt, fixat med disken, damsugit nedervåningen och påblrjat att soreta bland bilder så jag kan göra en beställning till fotoalbumen.  Snart  är det dax att åka och hämta herr O på dagis. Vad vi gör sen när vi kommer hem det vet jag inte. Det beror nog en hel del på hur pigg herrn i fråga är. Igår sov han hela vägen hem i bilen och en timme på soffan när vi väl var hemma. det skulle ju vara skoj att göra något ute, men vi får se.

Nu ska jag klunka i mig det sista av teet och sen ska jag skicka orkideer på spa och skala potaits som vi ska ha till middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar