tisdag 14 februari 2012

Helgen = mamman sjuk


Så har helgen passerat. Jag blev sjuk på lördagen med feber och hosta. Vilket inte är så konstigt ifs med tanke på hur många hostningar och näsmys jag fått av herr O under de senaste dagarna. Hemma hos mormor blev det lugnt. INga långa promenader och inget skridskoåkande. Det blev därimeot degande, ritande, spelande på mormors dator, tittande på svt play, säng mys med hela familjen,  lite shoppande på ICA, en snabbis på centrum med lite lekplatslek, shoppande av en klänning till mamman. 

Lilla R har klarat sig ifrån feber fram till idag. Nu tempar han 38,2. Jag hoppas verkligen att det ger sig snarast.  

Jag har även hemätat hem dopklänningen som lilla R ska få ha på sig på dopet. Den är lämnad till en dam som ska få brodera in hans namn och dopdatum.  Jag har någonstanns insett mina begränsningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar