söndag 5 februari 2012

Söndag = slipsdag

Idag blir dte kalas för lilla O ska döpas. Är det kalas så är det slips, på samtilga pojkar.  Slips och skjorta alternativt kragtröja.  Lägg till ett par snyggbyxor till det och sen är saken klar.

Jag själv har ett litet klädproblem. Jag har visserligen gått ner samtliga graviditetskilon, men påsen på magen är fortfarande påsig. Alla mina klänningar siter liksom åt lite runt magen. Man kan säga att klänningarna framhäver magen. Jag är toknöjd med mina ben, min byst, mina armar och framförallt mitt ansikte men inte med min nedre del av magen. Aja, jag klämmer i mig i en klännig och visar upp min kropp som för två månader sedan vägde 22kg mer än vad den gör idag. så får det bli. Eller ska jag ta på mig kjol och tröja kanske.... men det känns ju inte så festligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar