onsdag 1 februari 2012

Onsdag = fortsatt sjukstuga

Japp, sjukstugan fortsätter. Herr O somnade precis i soffan bakom mig. Lilla R sover han med, men det är ju mindre ovanligt.  Funderar på hur länge febern tänker hålla O i sitt grepp.  Själv hostar jag så hårt att jag nu har träningsvärk långt ner i ryggen. Det gör ont och jag är stel.

Lilla R vände sig för första gången från mage till rygg idag. Han försökte sedan göra om det med orkade inte. Han blev då tok arg på att det inte gick och kämpade allt hårdare, men nej. Nu sover han som sagt och laddar säkert för en ny omgång.

Pappa J har kunder på besök idag. Så jag och pojkarna får fixa kväll själva. Planen är enkel, ner med alla i badkaret (länge leve ett stort badkar!), bada länge med pojkarna så de blir riktigt trötta och sen hopp i stora ängen och somna alla tillsammans. Japp, dte är min plan, vi får se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar