tisdag 26 februari 2008

Proppen... *inget för kräsan*

Jahapp, jag misstänker att slemproppen har börjat lossna. En stor brun dallrig klump hamnade på pappret efter toa besöket... Jag vet att det kan ta veckor till dess att förlossningen börjar, men detta är ändå ett kvitto på att något är påväg att hända...

Annars har jag fördrivit dagen med ett läkarbesök. Konstaterad kappartunnelsyndrom. Hoppas det går över efter förlossningen, annars så får jag väll opas... men det tar vi sen i sånt fall. Det var en trevlig läkare jag träffade. Kändes skönt med tanke på att jag inte direkt har varit bortskämd med sånna.

Har även passat på att ta en runda på bokrean. Jag handlade böcker för mitt presentkort som jag fick av jobb i julklapp. Det blev lite kokböcker, barnböcker och romaner. Det är skoj med böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar