torsdag 21 februari 2008

Foton

Nu är alla mina foton insatta i album. Riktigt bra jobbat. Det märks dock att jag har haft ett händelserikt år bakom mig, då jag inte har fotat någonting. Tråkigt kan jag tycka så här i efterhand. Men ingen som inte går att ändra på. Nu laddas batterierna och minneskorten är tömda. Så nu ska det börjas fota igen. Skoj!

Annars så är det ganska trött nu. Jag går upp ur sängen vid 8 men känner mig inte vaken förens fram mot lunch. det är väll kroppen som börjar säga ifrån. Men sen när jag är pigg istället, blir jag rastlös... Det är som jag alltid har sagt... jag är inte som alla andra barn...

Ska iväg till praktien idag, sista passet denna veckan. Det är himla lugnt måste jag säga. Knappt några barn alls. Jag som hade sett fram emot att träffa några pluttar, men nej, inte än. Aja, hoppet finns att det ska komma några nästa vecka. Jag har i alla fall träffat ett par stycken som är mindre än prick. Det är en märklig känsla. Helt plötsligt börjar jag se ett barn framför mig i magen... som dessutom inte är särskilt liten. Prick börjar bli en stor prick...

Imorgon är dem BM besök. Känns som om vi var där nyss... Sen är det ju fredag med allt vad det innebär. Skönt med helg. Mamma fyller år i morgon (gör en mental minnesanteckning). Hela 49 år blir hon... Syster skulle baka en tårta till henne, och vi åker hem och firar henne på söndag. Ska bli skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar