måndag 25 februari 2008

Men ojdå...

... tanden gick sönder... Här sitter jag och äter frukost i lugnan ro när det börjar knastra i munnen på mig. Det borde det inte göra av en smörgås. Känner runt i munnen lite och upptäcker att min krona på en baktand har gått sönder. Ajdå, inge bra alls. Så nu har jag ringt till min tanddis och beställt tid. Kan ju inte åka nu i veckan utan det fick bli en tid nästa måndag, vilket ifs är bra med tanke på att jag inte har något als bokat den veckan. Sen känns det just nu väldigt bra att jag tog abonnemanget hos tandis, vilket betyder att ag inte behöver betala en krona för att få munnen fiixad... skönt!

Har även bokat in en fönsterputsare nu. HÄRLIGT! Ska komma måndagen samma vecka som prick är beräknad. Ska bli så skönt att få fönsterna putsade så de blir rena. När jag putsar blir de sällan rena... mest randiga och mer genomskinliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar