fredag 22 februari 2008

Hakuna Matata

Hamnade på You Tube på något vänster. Helt plötsligt dyker länken till Hakuna Matata med Timon och Pumba upp... Fantastisk! Så nu sitter jag här och lyssnar och ler. Man får inte mer problem än man skapar... så är det.

Var hos BM idag. Som vanligt såg allt bra ut. När vi gick fick vi en kram av BM. Vi får se om ni kommer om två veckor sa hon... och det är ju sant. Prick får ju faktiskt titta ut nu och hän så vill .Jag tror dock att jag kommer att gå över minst en vecka. Prick var i alla fall fixerad nu, helt och hållet. Det är ju skönt. Huvudet nedåt och fötterna uppåt, precis i motsatt mot mamma.

Nu på em har jag varit på ICA. Det var faktiskt lite jobbigt. Det gick långsamt, och jag glömde säkert hälften. Till att börja med glömde jag att ta med mig min shoppinglista... bra start. Nu blir det bara vila ikväll... Känner mig ganska trött... Hoppas att jag får sova gott i natt, annars finns det risk att jag somnar på yogan imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar