fredag 1 februari 2008

Försöker städa...

Har så smått försökt att städa lite. TRÅKIGT! Men vad ska man göra. Kan ju inte ha det så här stökigt i all evighet. Försöker motivera mig själv genom att tänka att det inte blir lättare för att jag skjuter upp det. Magen blir större och orken mindre. Målet idag är att jag ska göra klart ovanvåningen och köket så det bara är att dammsuga av där imorgon och torka golvet. Sen är det vardagsrummet och hallen och toan här nere kvar med... *puh* Bara man får undan allt stök och allt som ligger där det inte borde ligga kanske det går rätt fort. Men det blir inte roligare för det, tyvärr.

Aja, inte långt kvar tills dagens mål är uppfyllt i alla fall. Har ifs inte så mycket tid på mig, men det ska hinnas med. Ska till Bålsta i em och träna gymnasterna och äta mat med mor och syster. Alltid lika trevligt. Men först ska jag som sagt städa... BLÄ! Dessutom borde fönsterna putsas... det är otroligt vad avslöjande solen kan vara.... Men det får vi lösa en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar