måndag 4 februari 2008

I väntans tider....

Det är mycket jag går och väntar på just nu. Mest väntar jag nog på att tiden ska gå så att Prick kan titta ut. Drömde om Prick i natt. Denna gång var det en pojke med svart krulligt hår som tittade ut. I drömmen var vi inte riktigt överens om hur det skulle gå till när vi ammade... hoppas att det går bättre i verkligheten. Natten innan i natt drömde jag oxå om Prick. Denna gång var det dock en ljushårig flicka som tittade ut. Det verkar som om Prick inte riktigt kan bestämma sig.

Sen väntar jag på att mitt paket från pippilotta ska komma med min skip hop väska, en sovpåse och snutten... Beställde det förra helgen, så det känns som om det vore dax att det kom nu. Vill så gärna börja fixa och dona med vagn och säng. Men det får nog vänta ett tag. Än så länge har jag ju faktiskt ganska gott om tid.

Vad väntar jag mer på då... Jo att sambon ska komma hem så jag får äta pannkakor med sylt och grädde. Det är ifs inte förns till middag, men jag längtar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar