tisdag 12 februari 2008

Härlig helg

Så var helgen över och poff så var det till och med tisdag. I lördags var det yoga som vanligt. Det känns att det börjar bli tungt nu och fogarna säger ifrån. Men men, alla är ju mer eller mindre mobila på yogan, så det är väll inget konstigt med det. När yogandet var klart och lunchen inmundigad bar det va till Bauhaus och Babyland. Det blev en ekskiva och en Maxi Cosi. Tyvärr hade de ingen iso fix bas hemma, men stolen kunde vi köpa i alla fall. så nu har vi nog det mesta vi behöver till Prick. Väl hemma igen lagades det mat, och sen var det plugg som gällde. Försöker att göra klart så mycket som möjligt just nu... vill kunna vila lite från skolan och övrigt någon vecka innan BF.

Söndagen rullade på den med. Mera pluggande och hem till familjen B för middag. Flickorna klappade magen och lilltjejen ville nog helst titta in i magen. Hon konstaterade även att den ska jag bara sen. Alltså bebisen när den har tittat ut. T hade bakat en underbar chokladkaka... jag är svag för chokladkakor, det ska erkännas. Vi åkte hem via ICA, en shoppingtur som hör och häpna inte tig mer än 15 min. Men tur var det. Både jag och J var dödströtta när vi kom hem. Jag la mig redan 21.30, men somnade nog inte förns 23. Jag har just nu väligt lång ställtid på att somna.

Igår var det skola hela dagen. Fick min uppsats efterlängtat godkänd, så nu behöver jag inte fundera mer på den häller. När jag kom hem pluggade jag i 4 timmar och sen sov jag.... Mycket trött på kvällarna just nu. Nu är det bara en dag kvar som jag behöver åka till Uppsala, och det är i morgon. Känns så skönt. Sen har jag 12 praktikdagar kvar att göra, och sen är det slut med det med... Fantastiskt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar