lördag 9 februari 2008

Blommor... till mig?

Igår var en fylld dag. Det började med att jag och J gick till BM. Där konstaterades det återigen att jag är svullen , och det inte är så mycket att göra åt, tyvärr. Blodtrycket ligger som det ska och Pricks puls pulsar på. Prick har även lagt sig till rätta, men det visste jag väll redan. Fick även lite papper o sånt... säkert bra till något.

När jag kom hem satte jag mig och gjorde nästa fråga på hemtentan. Det är faktiskt riktigt roligt att svara på frågorna när det inte är någon större tidspress och jag har alla böckerna som behövs framför mig. Jag passade även på att ställa mig i telefonkö till komunen. e har nyss bytt till IP telefoni vilket har medfört att hela deras växel har tok pajat. Det toig tre timmar innan jag kom fram dit jag skulle. Tur att jag inte var stressad. Så nu har jag bokat in mig och J till familjerätten så vi kan fixa med papprena runt prick, eftersom att vi inte är gifta (som om det skulle spela någon roll egenterligen).

Sen passade jag även på att boka in mig på romerska badet den 13/3 för en mamma behandling (även dem går via komunens växel). Det betyder att om Prick inte tittar ut då så händer det i alla fall något skoj den dagen....

Jag åt lunch med T och T. Trevligt. Alltid lika skoj att snacka skit en stund. Synd att det tog en evighet att få mackorna bara, men det är väll sånt som händer. Vi får försöka att äta lite senare nästa gång, när inte hela västerås är ute på lunch.

På em åkte jag till bålsta och hämta en DVD med cabaren från 9:an. Riktigt läskigt. Jag har inte fått sån distans till det än att jag inte tycker att det är lite pinsamt.... Den får nog ligga till sig en tid. Sen åkte jag till mor min, åt middag och vidare ner till hallen där det skulle tränas gymnaster. Jag blev riktigt arg på dem igår. Usch! Nonchalanta tonåringar. Aja, det blir nog bra. de ska ju tävla idag så de var nog tok nervösa igår.

När jag kom hem stig det en jätte bucket med tulpaner till mgi från min kära J. Det är sånt som man blir glad över. Blommor till mig, bara för jag är jag... Jag älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar