fredag 15 februari 2008

Neonatalen...

Då har jag börjat med min slutpraktik. Känns skönt att det är igång. Var dock inte berädd på att jga skulle bli så trött. Men det är kanske inte så konstigt, helt plötsligt ska jag vara aktiv i 8 timmar i sträck igen, det är en sak att sitta i skolan ,och en annan att stå och gå. Men roligt är det. Jag konstaterade ganska snabbt att min Prick är större än alla barnen på avdelningen, och det är ju bra. Min handledare är dess utom osså gravid. vi är ett snyggt par hon och jag.

Annars så händer det inte så mycket just nu. Funderar på om jag skulle hitta någon som är villig att tvätta fönsterna här hemma för en billig pänning. Det är knappt att man kan se ut igenom fönsterna på balkongen... får ta och forska i det där. Var och lämnade prover nu på morgonen osså. Det var tänkt att jag skulle ha gjort det i tisdags, men med tanke på antalet guldfiskar som just nu simmar i huvudet på mig så glömdes det bort. Är dock imponerad av mig själv att jag kom ihåg det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar