tisdag 28 augusti 2007

Svullen?

Min mage har varit hopplös de senaste dygnet. Idag är den så svullen att knappen på jeansen får vara uppknäppt när jag sitter. Byxorna är dessutom för tajta när jag går. Men då kan jag ha dem knäppta, det skaver inte i alla fall. Hopplöst. Min plan var ju at tjag skulle kunna ah mina jeans i alla fall fram till v. 20+. Jag menar, prick är ju inte speciellt stor just nu, typ kiwi storlek, så att jag förstår inte varför omfånget har ökat. Menmen... förr eller senare.

Har beställt klipptid till i morgon. Ser ut som hej kom och hjälp mig i håret. Ska bli skönt att få lite fason på det. Och sen så börjar ju skolan snart. Det ska bli jätte roligt. Jobbigt att pendla, men en av tjejerna osm jag ska plugga med har bil, så hon ska köra hela tiden. Jätte skönt att slippa bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar