måndag 13 augusti 2007

Köpa, eller inte

Var på bokhandeln idag och köpte block och pärm till skolan. Passade på att titta i hyllan där det står "vänta barn" böcker. Det fanns en av Hugo Lagercrantz, en mycket duktig pediatriker med inriktning på barns utveckling av CNS och talet. Sen fanns det även en bok som hette nått med gravid praktiken kanske som såg bra/rolig ut. Men jag beslöt mig för att inte köpa. Är lite vidskeplig. Det får vänta tills det att jag är inne i vecka 12, denna magiska vecka.

Annars har det varit en produktiv dag. Jag har skrapat alla tapetskarvar i hallen här nere och spacklat de samma. Sambon var och beställde mer tapet som förhoppningsvis ska komma imorgon. Det betyder, med lite tur, så kan vi vara klara med hallarna till slutet av veckan. det skulle vara fantastiskt.

Jo, jag gjorde ett tredje test igår... och ja, jag är fortfarande gravid. Där ser man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar