måndag 6 augusti 2007

Åter på banan

Idag är det måndag och jag ska åka och jobba snart. Känner mig nu ganska utvilad efter helgens bravader. Jag var hemma hos mamma igår och åt födelsedagsmiddag. Mycket mat, och massa efterrätt. Underbart. Jag har nu talat om både för min mor och far att det är en liten prick på gång. Pappa blev nog mest tyst, men väldigt lycklig, mamma blev lycklig och väldigt pratig. Känns klart att det är avklarat. Då har även dem lite tid på sig att vänja sig vid tanken.

Jag har precis ätit frukost. Idag blev det ett glas jos, ettglas yogurth och en fralla med jordnötssmör och jordgubbssylt. Fantastiskt gott. Planen för idag är ganska enkel. Ska titta lite på olika datum för att använda mitt presentkort på dagspa som jag fick av min mor och syster. Kan vara skönt att komma iväg i mitten av terminen någon gång, då allt är mörkt tråkigt och jobbigt. Sen ska jag nog ta mig en liten promenad. Inte för lång dock, har lite ont i en stortå sen allt dansand i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar