torsdag 2 augusti 2007

Förvirring på flera plan

Blev väckt av att en kollega till mig ringde i morse och fråga var jag var nån stanns. Jahaja, jag hade alltså försovit mig. Jag var helt säker på att jag skulle börja 13.30, men ack vad fel jag hade. 35 minuter senare var jag på jobb. Ganska bra jobbat om jag får säga det själv. Annars flöt arbetsdagen på ganska smärtfritt. Lagom sjuka barn i lagom stora doser.

Börja verkligen tvivla på om jag är gravid. Alla mina symtom är som bortblåsta. Visst, jag har mina bomber till bröst, och magen gör lite ont ibland. Men annars är jag precis som förut. Läskigt. Jag som just hade kunnat börja ta till mig att jag har en prick i magen. Jag antar att allt blir lättare när magen blir lite större. Väntar med spänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar