söndag 12 augusti 2007

Fotbad med datorn i knät

Just nu sitte rjag pch tar ett skönt fotbad. Det behös med jämna mellanrum. det är otroligt varmt idag, och luften står helt stilla. Tog precis en jätte kall duch för att försöka få ner kroppstemperaturen lite, men ja gvet int eom det hjälpte så mycket igenterligen. Annars så har det int ehänt så mycket idag. Jag vaknade vid 10.30, och somnade igen vid 13.30 för att sean vakna igen 15.30. En hel del sova med andra ord.

Var hemma hos min trofasta vän igår. Grillparty. Mycket rolig tillställnig. Vi hoppade lite på deras stora studsmatta. Det krävdes en sis så där fem studs för att jag skulle bli anfåd och behövde vila. Mycket frustreranda. Lilltjejen därimot, hon hoppade till tusen, utan ett minsta täcken på utmattning. Vi åkte hem mitt i natten, jag sambon och odjuret i baksätet. Mycket imponerad att vi fick med odjuret, trodde att han skulle fortsätta att sova på soffan, men så blev det inte. Allt som allt en mycket rolig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar