onsdag 15 augusti 2007

Gymmet

Jag kan nog inte påstå att jag har varit särskilt aktiv idag häller. Sambon däremot är fantastisk. Nu är ovanvåningen i princip klar, och nedervåningen är slipad och förberedd för tapetsering imorgon. Det är så att en annan får lite skuldkänslor för att jag inte gör mer. Men jag lagade lunch i alla fall. Det är ju alltid något.

Kom just hem från gymmet. Har inte varit där på två månader kanske... eller kanske en. Minns inte riktigt. Aja, nu har jag varit där och svettats i alla fall. Det är konstigt vad roligt man tycker att det är när man väl kommer dit. Men det är så jag får släpa mig dit. Lite styrka och lite kondis. Härligt. Nu väntar bara duschen och sen rostbiffmackor till middag. Fantastiskt! Och sen är det ju en deckare i kväll. Han fransmannen av Agatha Christy. Livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar