tisdag 14 augusti 2007

Överens

Det har varit en kanon dag idag. Solen skiner, jag har börjat läsa Larssons senast bok och Sambon är nästan klar med ovan våningen. Prick och jag har dess utom kommit väl överens idag. Prick har knappt gjort sig påmind. Lite ont i magen har jag haft, men inget illamående och ingen trötthet. en helt normal dag alltså. Jag försökte att dansa lite här hemma. Ska ju göra klart friståendet. Men jag gav upp efter 30s. Blev så andfådd att det inte gick. Efter det gick jag ut och köpte järntabletter. Jag slår vad om att mitt Hb är lägre än vad det någonsin har varit.

Var och tog prover idag med. De skulle bli klara till nästa vecka när jag ska till BM. Allt gick jätte bra. Hon var duktig på att sticka. Problemet kom när jag skulle prestera. Kissa på komando är aldrig lätt. Även fast man är vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar