tisdag 21 augusti 2007

Inskrivning

Så, då var vi inskrivna på BVC. Inte för att jag blev så mycket klokare av det, men det är säkert bra för något. Mitt Hb låg strålande så nu är det slut med de dumma järntabletterna. Skönt. Jag minns nog inte riktigt vad vi pratade om igenterligen. Kändes mer som en lång intervjuv. Sambon var med. Skönt att slippa gå ensam.

Just nu sitter jag på jobb, mitt i natten. Klockan är snart tre och jag är dundertrött. Men håll ut, om två timmar är det frukost och sen är nästan klockan sju, och då får man gå hem och sova. Hoppas att jag kan sova riktigt länge. Skulle vara fin fint om jag vaknade vid fyra på eftermiddagen. Men sådan tur har jag väll inte.

Annars så flyter det mesta på just nu. Inte lika trött som förut, även fast jag inte är så pigg som jag brukar vara. Har varit ett par vändor till till gymmet. Riktigt skönt faktiskt. Har lite ångest för det där friståendet som MÅSTE bli klart inom en väldigt snar framtid. Hoppas att mina gymnaster snart kan maila till mig om när de kan träffa mig så att vi får det helt klart. Skulle vara skönt att ha det avklarat inna skolan börjar, vilket är ganska snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar