söndag 5 augusti 2007

25 år!

Igår var det dags. Mitt födelsedagskalas. Sambon var fantastisk och städade hela lägenheten i princip helt själv. Jag lagade pajer. Stekte köttfärs för ett helt kompani, vilket ledde till ett visst illamående. Efter lite sömn och mer matlagning redde det sig i alla fall. Jag hade en jätte trevlig kväll med många skratt och otroligt gott sällskap. Vi gick ut på krogen en vända och dansa med. Det blev sent... kom nog inte i säng förns 03.30. Något som så här dagen efter känns. Jag är den tröttaste, och den enda som inte drack alkohol.

Hela gänget sov över, och nu på morgonen har vi ätit en enorm frukost. Mycket gott. Just nu går det endel jordnötssmör och jordgubbssylt hemma hos oss. Mycket gott. Och nötter är ju nyttigt har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar