måndag 14 december 2015

Måndag = Trött så ögonen svider



Det var länge sedan jag var så här trött en morgon. Jag får kämpa med mig själv, övertala och locka för att INTE gå tillbaka till sängen. 

Killarna kom hem från sin mormorweekend igår. Lyckliga och spralliga. De hade varit på dansuppvisning, och fått se både det ena och det andra. Bland annat burlesk... då plockade mormor upp plattan. Tack. Annars sa han dem även med att spendera 40min vid NK's julskyltning, leksaksbutikskikande, leka på Åhlens och säkert en del mat med. Det var två nöjda killar som vi fick med hem. 

Idag blir det en vanlig måndag. Jag ska ut och springa när jag kommer hem från jobb. Kanske baka några pepparkakshus. Beroende på om jag kommer att vakna till liv under dagen. 

Två killar som fortfarande sover.
En mamma som kämpar för att hålla sig vaken
Minusgrader ute
Morgonkaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar