måndag 22 september 2014

Måndag = Ryggar


Jag gillar ryggar. Och nackar. Det är lite min grej. Och snygga rumpor. Jag gillar baksidor. Och det tror jag beror på att det inte mixtras så mycket med ryggen, baksida. Dagligen ser jag människor som sminkar sig, drar i magen, fixar håret så det ska vara snyggt framifrån,  rättar till skjortan osv. Allt för att man ska vara snygg framifrån. Men baksidan är mer personlig. Den säger egentligen mer om personen än framsidan. För den mixtras det inte så mycket med. Den är mer naturlig.

Nu är jag väl medveten om att vi står ansikte mot ansikte mot varandra när vi pratar och konverserar. Att det är den "sidan" som någonstans är vår "säljande" sida. 

Men tänkt lite mer på folks "baksidor". 
För de är naturligt vackra.

Cloude No9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar