söndag 24 april 2016

Söndag = Sovmorgon


Killarna är trötta idag. klockan är 07.30 och de är ännu inte vakna. Det är ovanligt vill jag lova i familjen N's hem. 

Storebror var på kalas igår. Fram till 20.30. Sent kan jag tycka, men klart att han skulle vara med. Och natten mellan fredag och lördag hade han övernattningsgäst, och då somnade dem sen och vaknade tidigt. Så jag förstår att han är lite trött idag. 

Lillebror är sin mamma lik. Gillar att ligga och dra sig på morgonen. Igår hade han dessutom en session med näsblod som aldrig ville ta slut. Och sånt tar på krafterna. Såklart. 

Så vi kör en lugn start idag. Mannen i mitt liv lagar scones och jag planerar för dagens aktivitet till byggvaruhuset. 

Och så väntar vi på att sönerna ska vakna
Tröttmössorna
Energiladdarna
Glädjespridarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar