lördag 10 januari 2015

Lördag = 15hp i "Konsten att göra ingenting"


Jo, jag tog mig ut och sprang. Och precis när jag kom hem gjorde Egon entré, med blåst och snö i sitt följe. Ovädret gjorde att vi fick planera om dagen. Herrarna får vara kvar hos mormor en natt till, allt för att dem ska slipa halka runt på vägarna. Och vips så fick vi en hel dag utan barnen till. 

Och den tiden har jag studerat hårt, jag har lagt hela min kraft på att plugga på att göra ingenting. Så större delen av eftermiddagen, har jag legat i puffen, framför kakelugnen och gjort just ingenting.  Jag har ifs tagit ett långt bad också, men det var behövligt efter löpningen då min bakdel var aningen lättfrusen. 

Så, en dag att göra ingenting, på riktigt. 
Känner mig riktigt duktig. 

4 kommentarer:

  1. Du är jätte duktig och det där ser riktigt skönt ut. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jätte duktig på att göra ingenting :). Det borde jag t amed på min meritlista.... eller inte :)

      Radera
  2. Sådana dagar vill jag med ha, var hittar man dom??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man lämnar bort barnen till nån, gärna med kort varsel så man inte hinner planera in några måste :)

      Radera