onsdag 21 januari 2009

Polarn och Pyret REA

Jag älskar att fynda. Det bara e så. jag har alltid varit sån. Mamma liknar mig ofta vid min faster M, som även hon är en hejjare på att fynda. Så så här i REA tider shoppas och fyndas det endel. I år har jag dock varit lite lugnare. Jag tror att det framför allt beror på O. Jag kanske borde tacka O.

Idag började Polarns 50% REA. Jag var naturligtvis där. Kan dock inte påstå att det fanns så jätte mycket skoj. Det blev varsinn långärmad t-shirt (10 gruppen) till mig och O, en mössa (10 gruppen), en body, ett par vantar och en overall. Bara fina fynd!

Sen gick jag även in på Village. Där hade 70% på delar av sitt sortiment. Jag har länge gått och gluttat på ett par ljuslampetter. Men jag har dragit mig för att köpa dem dels pga priset och dels för jag inte riktigt visste var jag vill hänga upp dem. Men idag låg dem där på rea bordet och bara väntade på mig. Och självklart fick de följa med hem.

1 kommentar:

  1. 10 gruppens svarta eller gröna? Lite foto hade varit roligt....

    SvaraRadera