lördag 10 januari 2009

Ännu mer nostalgi

Om jag inte visst bättre så skulle jag tro att jag och T är systrar. Jag kan sitta tyst tillsammans med T hur länge som helst, utan att det känns konstigt. T förstår vad jag menar och jag kan tyda henne som en bok. Om jag vill veta sanningen, frågar jag T. T och jag är väldigt lika fast otroligt olika. Det är nog därför vi är som vi är, när vi är tillsammans.


"Jag är" sommaren 2001


Förlåt T. Men bilden väcker minnen. Jag minns att vi försökte tälta, men flöt bort. Jag minns att vi sålde kommentarer till taskigt höga priser. Jag minns att mina gympaskor aldrig torkade. Jag minns att vi diktade på vägen fram och tillbaka till matsalen. Jag minns inte så mycket mer. Än att vi hade roligt! Bilden är för övrigt tagen samma år som vi gjorde minilumpen *ler*. Minns du?

1 kommentar: