torsdag 29 januari 2009

Köksklockan!

Så var det helt plötslig torsdag. Helt otroligt vad veckorna rusar på. Men det blir väll så när jag och O har något inplanerat varje dag. I måndags kyrkis, fika och Pigga Barn, i tisdags promenix och Pigga Barn, Onsdag, låååång fika med mamma ligan och vilda barnen.... Och så fortsätter det. Idag ska vi ha en lugn dag hemma. jag ska göra ett storkok med köttfarssås då O's mat börjar tryta. Sen får vi se om jag gör något mer storkok till frysen. Känner mig inte allt för inspirerad just nu. Sen blir det så klart de Pigga Barnen i kväll. Ska bli så skoj.

Sen har jag så sakteliga börjat byta ut samlartallrikarna i köket mot mer roliga saker. Jag kan nu stoltsera med att äga en köksklocka. Det var verkligen på tiden tycker nog många. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte saknat nån, men jag vet andra som har det. Sen har jag även hängt upp en aldeles nygjord gipsavgjutning av O's fot på väggen. Ska försöka få en hand med. Tror dock att det kan bli klurigare.

1 kommentar:

  1. Hej! Fin klocka! ser ju ut som min ;-) Vart hittade du den?

    SvaraRadera