onsdag 27 februari 2013

Onsdag = Tiden rullar

Det händer endel.

Mamman:
Provar sina vingar över nya vidder. Igår försvan jag så djupt ner i administration att jag helt glömde av tiden. Men oj så skönt dte är att få strukturera och planera och se att man gör skillnad. Jag är i mitt esse.  Lägg sedan till att jag faktiskt även får träffa truliga ungar. Jag kan fixa det här!

Lilla R:
Just nu kör vi upplärning på "trevligt uppvaknande. Det är inte okej att vakna 05 på morgonen med ett morr och sen skrika och gråta för att man vill se Igge. Mamman och pappan är taggade till tusen, och efter bara tre mornar så har vi honom tillbaka på banan. Idag vaknade han med ett leende klockan 06 och kunde till och med tänka sig att ligga i min säng en stund innan vi gick upp. Vi gör framsteg!

Herr O:
Han är TAGGAD inför helgens kalas. Lilla ungen. Mamma tänk om de kommer så många så de får parkera på gatan? Och alla mina kompisar och jag ska bygga lego mamma! Jag vill ha en legotårta mamma. Han och kompis L håller just nu på att plocka sönder en dator på dagis och bygger lego med hydralkolvar. Det var inte svårt att få iväg honom idag.

Pappan
Påväg norrut. Fortfarande förskyld. Lika tålmodig som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar