onsdag 20 februari 2013

Onsdag = Hela nätter



Det är ju knapt så man vågar säga det. Men just nu sover båda sönerna hela nätter. Det är helt otroligt! Jag kan vakna klockan 06 och känna mig utvilad. Märklig känsla det där.

Igår ringde en man från ICA och fråga om herr O var min son. Och förvånat svarade jag så klart att Ja det är han. Min första tanke kvar att "Vad gör herr O ensam på ICA mitt på dagen? Hur kom han dit?" Det visade sig dock att herr O hade vunnit en tävling som de hade haft i butiken där man kunde vinna en snowracer från stiga. Så efter dagis och logopedbesök åkte vi till ICA och hämtade den. Så nu står det en splitter ny blå snowracer på altanen och väntar på att herr O ska komma hem från förskolan och provköra den. Dessutom tyckte logopeden att herr O kommit så långt i sitt uttal att fler besök till henne vore överflödigt. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar