tisdag 20 oktober 2015

Tisdag = Full fart frammåt


Välkommen tisdag. Fortfarande är det väldigt tidig morgon, men vi har redan styrfart. Idag ska vi iväg på trivselsamtal på förskolan nu på morgonen. Sen kör jag mannen i mitt liv till sitt jobb, och jag vidare till mitt jobb. Mitt jobb, som är mitt jobb i 2,5 arbetsdag till. Sen ska jag vidare till andra utmaningar. Jag lägger BVC-tanten på hyllan inom mig, redo att tas fram när hon och jag önskar.  

Så jag hoppas på lite trevligheter med familjecentralsgänget idag. De har lovar lunch och kramar. Och det tackar jag inte nej till. Jag kommer att sakna dem ofantligt mycket. Det gänget har varit mitt andningshål när jag knappt har fått upp nästippen ovanför ytan. 

Sen kommer dagen att rulla på. Gräsänka är jag nu i 2,5 dag med. Så vardag med innebandy, middagar, hämtning och lämning, godnattsagor och kvällskramar är nu upp till mig. 

Så välkommen tisdag
Med tempo 
och godnattsagor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar