torsdag 30 maj 2013

Torsdag = Bröllopsklänning


Det vankas bröllop i sommar. Min bror ska bli äkta man med M. Klädkoden är "det ni känner er fina i", och det är ju väldigt svävande. Och väldigt beroende på dagsform skulle jag vilja säga.

Hittills har jag hittat två klänningar hos MQ som jag kanske skulle kunna tänka mig. I alla fall när jag ser dem på bild. För klänning ska det vara. Så är det bara. Nu råkar det ju vara så att syster min köpt den högra alla redan. Men vi har ifs haft likadana kläder förut, så det borde inte vara något hinder. 

Jag, mamma och syster får nog åka in till den stora staden och vara smak till varandra. Eller så tar jag med mig herr O, för han säger alltid "Den är jätte fiiiin mamma". Det kanske beror på att han vill komma ut ur butiken så fort som möjligt, eller så är det den faktiska sanningen.  Man kan aldrig vara riktigt säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar