lördag 25 maj 2013

Lördag= Loppi Active and Fun


Det blev ett himlans liv när Leila Söderholm klev upp på scenen på Rica Hotell idag när Loppi körde Active and Fun Event för bloggare. Vilken människa den där Leila är. Jag har helt missat henne och är så glad över att inte kommer fortsätta att missa henne. Vilket knippe av energi.

Eventet var som helhet sett "blandade skurar och ibland solsken". Det kändes lite rörigt och som om det var en del som var rätt människor med på helt fel plats. Alltså att intresset från många av deltagarna var ganska svalt. Tråkigt tycker jag, då det helt klart fanns po
tential. Men åter till innehållet i själva eventet. Jag tänker bara ta upp det som bör hissas. Alltså det som jag kände att jag kunde få med mig något matnyttigt av.

Leila Söderholm ! ! ! Vilket energiknippe och vilken människa. Henne skulla jag gärn aäta middag med efter ett träningpass med henne som inspiratör. En ny bekantskap vars blogg nu ligger på min LÄS lista. Hon körde dessutom slut på många av oss på ynka 7minuter! Inte illa jobbat.

Magdalena Bibik ! ! ! Hejja dej! Tänk om vi hade haft lite mer plats i salen och om det hade varit fler som var på gång. Vilket drag! Hon körde Zumba med oss, och jag älskade det! Svettas i grupp är min grej. Svettas i grupp med en ledare som brinner för det hon gör är ännu bättre.

Jenny Rosenqvist ! ! ! Bara för jag tycker att du är en kämpe som förtjänar allt gott. Sen älskar jag att du är en B.A.B.Y syster. För en mer representativ för mammapusslet och livspusslet och välbefinnandepusslet får jag leta efter.

Rica Hotel. Vilket hotell. Mitt i smeten men med sin egna mysiga innergård. Hotellet är inspirerat av stockholm stad och här och var kan man finna utrymmen som är slående lika de riktiga platserna så som gamla stan eller stortorget. Sen har de Grand Cafe Klara som är experter på mackor. Eller ja, pålägg, för själva brödet är yttepytte tunnt.


Och en välfyld goodiebag såklart. Tung som tusan var den. Inget man kånkar runt på stan med en hel dag vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar