lördag 8 december 2012

Lördag = Hitta Nemo i 3d


Så, du var man nyss hemkommen från den stora staden Stockholm. Jag och syskonen och blivande svägerskan (så himla skoj med en svägerska) såg filmen Hitta Nemo i 3D tillsamans med massa andra. Många små barn i salongen så upplevelsenblev lite "störd" tyvärr.

Filmen i sig är ju fantastisk. Jag har sett den flera gånger, men då framför allt på engelska. Att se den  i 3D var trevligt, men inte wow upplevelsen jag hade tänkt mig. Inget jag skulle betala pengar för om jag ska vara helt ärlig. Om du inte har sett filmen innan tycker jag att det är värt att gå och se den på bio, men om du sett den tidigare så ger inte 3D så mycket i upplevelse att det är värt ett besök bara därför.

Filmen får 5/5 och upplevelsen får 1/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar