torsdag 10 juli 2008

Trött, ledsen och arg

Jag trodde att min SGI skulle öka i och med att jag fick löneök för min utbildning. Det skulle nämligen ha gett mig en ökning på 100kr/FP dag. Men nej, det gick inte. Försäkringstanten ringde och medelade att dte inte går för sig då jag inte har jobbat med den nya titteln :(. Jag får inte höjd SGI förns jag har jobbat 100% i 6 mån med den nya lönen. SURT! Jag har ju inte på något sätt förändrat mina arbetsuppgifter iom att jag slutade plugga. Jag gör samma saker, men med djupare förståelse. Men det ville hon inte köpa. Så nu är min dag förstörd! Tack så mycket! Om någon vill strida för min sak blir jag glad. Men jag tror det är lönlönst, FK är en koloss som man inte sätter sig på.

Tror jag gråter en skvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar