söndag 13 juli 2008

Ännu en helg

Så var ännu en helg över. Jag förstår inte var tiden tar vägen. Jag skulle önska att jag var bättre på att vara "här och nu" bry mig mindre om saker runt omkring. Lilla O har gjort att jag blivit bättre på det, men jag är fortfarande nästan sjukligt planerarnde.

Helgen har flytit på i maklig takt. Igår var vi hos svärfäräldrarna och åt lunch. Svärmor var ovanligt lugn och det var faktiskt riktigt trevligt. Idag har vi mest varit. Vi tog en tur på stan och köpte oss var sin semester pocket, jag och sambon alltså. För en gångs skull shoppade vi inget till O. Vet inte när det hände senast.

Nu sover O gott i sin vagga, nybadad och med magen full av gröt. Han är verkligen ett underverk vår lilla O. Det är fortfarande så att jag i vissa lägen får nypa mig i armen för att förstå att han är verklig och att det inte bara är en underbar dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar