tisdag 1 juli 2008

Resan räddad


Vi åker till Thailand i vinter om allt går som planerat. Kom på i början av förra veckan att det kanske är vettigt att köpa lite kläder till O som han kan ha då. Jag tror nämligen inte at tdet finns shorts att få tag på i slutet av november. Så ut på shopping igen. Inte för jag klagar, jag måste erkänna att jag tycker att det är roligt. Så nu har jag köpt massor med sommarkläder i stl 74, en sol filt och sandaler. Han kommer inte kunna gå när vi åker (hoppas), men nått mäste han ha på fötterna, så det fick bli ett par krypsandaler (borde kanske köpt knäskydd???). Sen blev det ett par underbara skinskor med... kunde inte låta bli. Tur att det är rea överallt nu, annars så skulle det ha blivit tokdyrt, nu blev det bara dyrt... Sen kanske vi får med oss P till Thailand osså. Skulle vara perfekt med en barnvakt till J. Vi ska bara få P att ta dykcert och slänga de där förminskade bandyklubborna i sjön så är sysselsättningen spikad... Annars får P och lilla O vara ytbojar medan jag och J dyker...

O är nu den friskaste i vår lilla familj. J är TOK försyld och jag har ont i halsen och feber. Länge leve alvedon! Så det blir tyvärr ingen träning för min del i kväll. Får kanske gå i slutet a veckan i stället.
O's sko från
http://www.vincentshoestore.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar