söndag 20 juli 2008

Bajs

Denna dagen har helt folkuserat på bajs. Lilla O har haft tokont i sin mage och lagt av pruttar som luktat mer illa än J's. Hela dagen har gått åt till att locka ut bajset. Det började med en inspirerande stund med J på toa i morse, det hjälpte inte. Sen fortsatte det med magmassage, bumpande av rumpa, sittand massage och alla knep som jag har lärt mig på jobb, men inget resultat. O har stundom varit helt otröstlig, för att sedan bli sprudlande glad. Så nyss, precis innan grötdax kom leveransen. Efter det var han helt slut stackaren.

Jag har nog aldrig pratat så mycket bajs i hela mitt liv som jag har gjort med J och O idag. Det håller på att bli en riktig mamma av mig :)

1 kommentar:

  1. Har J mött sin överman när det gäller biologisk krigsföring....inte illa=)

    SvaraRadera