tisdag 4 november 2014

Tisdag = Redan kväll


Är det redan kväll? I mitt huvud är det i alla fall det. Det är en taijt dag idag. Full rulle på jobb, föräldragrupp, hopp in i bilen, simskola, middag och krasch i säng. Tisdagar i ett nötskal. Lilla R längtar till att få bada. Herr O är lite butter över att han inte ska få vara kvar lääänge på fritids. Men butterheten går nog över när han kommer ner i vattnet. Den brukar det i alla fall. 

Jag drog på mgi löparskorna igår och körde ett pass. första på två veckor. Jag orkar inte vönta på att kroppen ska känna helt frisk innan jag börjad eigen. För mig veterligen så kommer den att vara småinfekterad fram till midsommar nästa år. Så det är bara att köra. Jobbigt var det. Och MÖRKT. Det är en speciell känsla att sringa över hagarna med pannlampan som lyser upp stigen framför en. 

1 kommentar:

  1. Modig du r är! Vet inte om jag hade vågat.. :)
    Kram,
    Mittlifjennyaberg.blogspot.se

    SvaraRadera