lördag 29 november 2014

Lördag = Försök till julkort




Så var det dax att få till de där bilderna till årets julkort. Allt annat än lätt fixat! Herr R vill INTE bli fotad och herr O gör dem mest knasiga minerna, för att "Jag bara ler mamma".

Och sen ska man gärna fota i obefintligt dagsljus. En utmaning utan dess like.

Tillslut fick jag EN bild som möjligtvis kan fungera som kort, bara jag inte förstorar den för mycket. Och kör den igenom photoscape ett par vändor.

Och ja, jag må vara gammelmodig. Men jag ÄLSKAR att få julkort, och antar därför att alla andra gör det med. Det är liksom lite mer kärlek i ett brev skickat med snigelpost än ett "God Jul" via mail.

Sån är jag.

1 kommentar:

  1. Hi hi! Roliga och söta!
    Eller kanske använda de tre bilderna ovan. Julhälsning från verkligheten, liksom!
    Kram!

    SvaraRadera