tisdag 4 november 2014

Tisdag = Dear Santa...


Det är jul snart. Eller det är i alla fall december snart, och jag känner mig lite tagen på sängen. Jullängtan har ännu inte infunnit sig. Och det känns nästan lite jobbigt. Jag vill ju längta, planera och baka.  Men nej, ingen julkänsla. Jag är fast i hösten på något sätt. Funderar på om jag ska göra en höstkrans eller baka en äppelkaka. 

Men julen kommer att komma vare sig om jag är redo eller ej. Något som jag vet säker i år är att jag kommer att vara ledig! Och med tanke på hur julen firades förra året, så kan jag tycka att vår familj är värd att vara lediga och friska i år. 

Men så var det det där med klappar... till mig. För jag tycker att jag har varit övervägande snäll i år. 
Så här ser min lista ut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar