lördag 29 november 2014

Lördag = Bio och önskningar



Idag var det herr O's tur att gå på bio med mig. LasseMajas detektivbyrå blev det. en lagom lång och lagom spännande film. Herr O var nöjd. Bio och sura godisar, det kan inte bli fel. 

Sen passade vi på att besöka leksaksbutiken med. Det gäller ju att reka in för vad som komma skall. Och herr O hittade precis vad han önskar sig. Den största techniklego byggsatsen, så klart. Jag tror vi får ta ett snack med Tomten ang. det. 

Innan vi åkte hem stannade vi på torget och köpte blommor. Jag kände att vi behövde lite snittade amaryllis och hyacinter. Mannen i blomtältet ger herr O en orange gerbera. Bara så där. Herr O blir alldeles stum. Han fick en fin blomma gratis. 

Mamma jag FICK den. 
Total lycka. 

1 kommentar:

  1. Så mysigt med bio. Jag håller tummarna för alla önskningar. Kram Anette

    SvaraRadera