söndag 24 mars 2013

Söndag = God morgon


Så var det söndagsmorgon. Natten var väll god, tror jag. Det jag minns var att herr O någon gång under den mörka natten kom ut i hallen och skrek "God morgon". Jag minns att jag tänkte att "var tyst unge! Det är mitt i NATTEN". Herr O blev nog förbryllad över att ingen svarade och gick tillbaka och la sig i sin säng och somnade om. Det tackar huvudkontoret för.

Lilla R sov till 06 och var faktiskt go när han vaknade. Lite soffa för honom och sen så kunde han till och med tänka sig att leka lite själv på morgonen. Ovanligt! Hoppas det blir en vana.

Dagen idag verkar bjuda på snö. Inte ny från himlen dock, utan den snö som faktiskt ligger kvar på marken. En tur på isen och våfflor är planen. Vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar