onsdag 6 mars 2013

Onsdag = Kväller


Så var det kväller och dagen har smugit förbi. Lilla R har inte kunnat långsova något alls under dagen, som längst blev det en 30min på eftermiddagen. Annars har det varit tio minutersstötar av sömn. Nu på kvällen tempar han enbart 39.5, så det finns hopp för morgondagen. Nu har han precis somnat för natten hoppas jag. Han gjorde naturligtvis lite motstånd, som sig bör. Men han var inte lika uthållig som han kan vara, och nu är det tyst i sovrummet.

Herr o är lite långsammare än vanligt, och lite mer känslig. Kanske är det något på gång där med i alla fall. På dagis hade de letat djurspår idag. Och bajs.  Enligt herr O hittade de isbjörnsspår. Jag tvivlar, men herr O är helt säker. Hemma så blev det lite utelek med granntjejerna. Men då herrn var den känsliga typen idag så gick vi in tidigare än vad min plan var.

Imorogn åker pappa J till Prag. Jag och killarna är ensamma hemma tills på söndag.  Hoppas verkligen att de kommer bli friska snart så dagarna inte blir allt för långa för en mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar