söndag 17 mars 2013

Söndag = En vecka senare



Så var vi hemma igen efter en vecka i Stöten. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag låg i feberdimmor fram till torsdagen då jag för första gången under veckan drog på mig pjäxorna och njöt av vinden som blåste i håret.

Herr O gick i skidskola. Han har utvecklats helt otroligt! Från att knapt våga vända skidorna ut i backen, så hände något på onsdagen, vad vet jag dock inte. Men sen i onsdags var det full fart framåt. I fredags åkte vi ankarlift tillsammans jag och herr O, och som sig bör drog han ifrån mamman i backen.

Lilla R har mest varit förtvivlad över mängden kläder som hela tiden ska av och på. Han klev ur feberdimmorna på onsdagen han med. Hela hans feberepisod toppades av med en kindtand. Inte undra på att ungen sovit halkass på nätterna.  Men som sagt, kläder av och kläder på. Och bylsigt. Inte riktigt lilla R's grej.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar